Uhhhhhh, no idea.

Soooooo, I really have no idea what to write about for this blog post…… it’s another one of those days.

I have tons of things I want to talk about…. “talk”. But I just don’t really feel the energy to put into something like that.

You’re probably like “What? Energy to write?” Yes, I don’t just blurb shit out(yes, I do) when I’m talking about things I feel strongly about, or at least I try not to. I’d rather put my ideas out there when I have a train of thought and reasoning that people can follow. I’m one of those people that can bust out a 5 page paper in 3 hrs. with references ;D If I put the same amount of time and energy into a paper that some of my friends have, I can pump out a solid 10+ page paper. I hate doing it, I do it only when I have to, but that’s because it’s for someone else, or for the school, and not me. Well, technically since I’m writing a paper for a grade, it is for me, but the subject that I’m writing on usually isn’t for me. So yeah, don’t like writing papers for school, but I like writing to write, and to write for me, and occasionally piss people off. Grammar is not my favorite, in case you can’t tell by my long ass run on sentences. But spelling I’m usually on top of.

But that’s kind of how I feel right now. I almost feel like I’m writing because I have to and not because I want to 🙁

Soooooo, quick, find something to talk about…… ummmmmmm, shit. Still brain farting. I know! Google is my friend 😀

Ahhhhhh, google, how I love you.

Sooooo, I know that’s not a picture of a brain fart, but that’s definitely what popped up in Google images when I typed in “brain fart” 😀

You know, I would have to disagree on that being a poor design template. I personally think it’s pretty fucking awesome! Totally reminds me of those children books with the finger puppets in them, except that this is a PG-13 book, errrr, CD. What ever.

Porn Design Template, I’m gonna pose like that for the photo that goes on my DVDs ;D  and then you can put your finger through the hole and watch my dick get hard in front of you!                                         Hmmmmm, pure genius.

Oh, brain fart.

Yes, yes it did. Because of my brain fart for today……. and the past couple days, unfortunately I don’t have much to say. Oh, well, I guess I do. I have a new scene coming out soon! It’s going to be with my good buddy, Vance Crawford! Hotty!

It was a fun scene to shoot, and I think it’ll be a fun one to write about as well. It was a first for me ;D Well, the first scene that I took some creative direction with the scene and tried to make it a bit of my own. For the most part, I previously just sorta went along with what everyone else wanted to do, so it’s fun to put things together myself now 😀 Only problem, is when there’s a problem and something doesn’t work lol Then it’s not fun. Well……… yeah, scratch that, it’s always fun.

Sammy

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Uhhhhhh, no idea.

  1. Praps says:

    Hey Sammy,
    Could you please do a group scene with all the hot guys of Next Door Studios like Marcus Mojo, Rod Daily, Trystan Bull, Cody Cummings and Parker London.. I’d like to see the hot hunks interact with each other and would like to see you really push your limits even further in a scene like that!!
    Also you could have all the guys do a ‘bukake’ on Cody Cummings.. A money shot!!
    Thanks in advance!!
    Praps

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *